, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

SUMMER TIME.



CHECKED BLAZER: ZARA
SKIRT: GAP.COM
SHOES: TAMARIS.EU
BACKPACK: HANDMADE
HAT: H&M

Maturzyści cieszą się już wakacjami ponad miesiąc, jednakże ja rozpoczęłam je dopiero wczoraj.
Aktualnie posiadając taki nadmiar wolnego czasu będę się starała systematyczniej dodawać posty, jednakże wakacje to czas festivali (co zdążyłam już odnotować na tym blogu) Pomijając trzy muzyczne imprezy, w których mam zamiar uczestniczyć będę w pełni inspiracji by napisać COŚ, co mogłoby was zaciekawić, zainteresować i zainspirować. Mam nadzieję, że każdy z was spędza wakacje w bardziej aktywny sposób, niż ten internetowy. Marnotrawstwo czasu jeszcze nikomu nie wyszło na dobre. (:
Więc cóż, pozostaje mi życzyć wam odpoczynku i wspaniale spędzonych chwil, no i oczywiście w ramach wolnego czasu zapraszam na mojego bloga!


****

PLUS, nie wiem czy to za sprawą mojego bloga, bo większości z tych osób nie znam, ale bardzo mi milo, że ktoś tutaj zagląda i interesuje go to co piszę (:

You Might Also Like

0 komentarze

INSTAGRAM