, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

HI SILESIA!

Tyle planowanych postów miało zostać opublikowanych przed moim wyjazdem do Katowic. Niestety los chciał, iż przypadkowo wylądowałam na dłuższy weekend w Poznaniu, do tego moje osiemnaste urodziny. Powyższe wydarzenia spowodowały, iż nie miałam czasu zawitać tutaj z nowym i świeżym materiałem jaki został dla Was przygotowany. Jednakże mam nadzieję, że od razu świeżo po Katowicach opublikuję tutaj coś co może być początkiem nowej inspiracji i zmiany na lepsze. Dzisiejszy post jest pisany spośród walizek i ciuchów, ponieważ jestem w trakcie pakowania! Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją zwięzłość w tym poście i zobaczymy się po moim powrocie, ewentualnie w Katowicach (:



You Might Also Like

4 komentarze

  1. adorable retro look!

    <333
    http://fashionandfcuker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już pisałam na Modnej Polce bardzo spodobał mi się Twój styl i rewelacyjne zestawienia, dlatego również obserwuje bloga i na pewno będę tu często zaglądać ;) zapraszam w wolnej chwili do mnie ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo i jest mi strasznie miło tym bardziej, że jesteś moim pierwszym obserwatorem! (:

      Usuń

INSTAGRAM