, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

SOUNDRIVE FESTIVAL 2013

Niesamowicie i bardzo spontanicznie postanowiłam pojechać na Soundrive Festival do Gdańska. Ku mojemu szczęściu znajdowałam się w pobliżu więc w ciągu dwóch godzin udało mi się wskoczyć do pociągu. Dojechałam niemalże kilka minut po 19 i skierowałam się ku Stoczni Gdańskiej do nowo powstającego klubu B90. Szczerze znajdując się na miejscu żałowałam poprzednich dwóch dni festiwalu. Pozostało mi się radować występem iamamiwhoami, której koncert ominęłam na FreeFormFestival i miałam okazję nadrobić. Hipnotyzująca nie tylko wokalem ale również wyglądem Jonna Lee zachwyciła mnie bez reszty. Występ trwał zaledwie godzinkę ale to było najbardziej niesamowite 60minut mojego życia. Świat, w który przeniosła mnie Jonna Lee był odzwierciedleniem, każdego dźwięku, który mogliśmy usłyszeć na terenie B90. Mam nadzieję, że to nie był ostatni raz, kiedy dostąpiłam zaszczytu słuchając iamamiwhoami na żywo. Oto kilka zdjęć z telefonu i uciekam na prom do Sztokholmu!





PS. Jeśli moglibyście polubić moją stylizację do konkursu HIRO byłabym bardzo wdzięczna. Głosy możecie oddawać TUTAJ

You Might Also Like

0 komentarze

INSTAGRAM